Het organiserend team

Het team van DansJeVrij! zorgt voor de continuïteit. En dat kan alleen door en met de praktische hulp van mede-dansers bij het op- en afbouwen, de inzet van de gast-dj's en de dans-professionals die de workshop geven.

In 1992 zijn we begonnen als DanceFree ©. Vanaf 2001 werd dit DansJeVrij!, onder de bezielende leiding van Carolien Kerlen. In 2013 wilde Carolien zich vooral gaan bezighouden met DJ-en en de organisatie graag overdragen aan anderen. Zo ontstond het team DansJeVrij!

Eind mei 2018 overleed Carolien. Voor het team was dit het afsluiten van een tijdperk. Maar wel met het voornemen om het bijzondere karakter van DansJeVrij! in de geest van Carolien te blijven vormgeven: uitdagend, inspirerend, verrassend!

Sinds 2013 zijn wij als team een informele vereniging dus zonder winstoogmerk. Wel met het oogmerk om (sinds 2017) twee keer per maand een DansJeVrij! dansavond te organiseren. Dat doen we als vrijwilligers met veel enthousiasme. We huren de dansruimte, regelen de workshop en maken de afspraken met de gast-DJ, verzorgen de pr, de catering, de verkleed- en zitgelegenheid, de op- en afbouw.

Sinds 2020 hebben we besloten dat iedere locatie een eigen team heeft dat voor de organisatie en coördinatie van de dansavond zorgt.
- Het team van DansJeVrij! Naarden bestaat uit Grazia, Emile en Huub.
- Het Team van DansJeVrij! Amersfoort uit Sebas, Esther, Lot en Reinier.
Er komt nog een actuele groepsfoto.

Ben jij betrokken bij DansJeVrij!

Wij vinden het fijn en belangrijk om een kring van sterk betrokken dansers om ons heen te hebben die wij incidenteel kunnen benaderen met vragen om hulp. Bijvoorbeeld heel praktisch, zoals het opbouwen of opruimen, of de promotie van DansJeVrij!
Ook komen wij graag in contact met dansers die mee willen denken bij toekomst-gerichte vragen.

Mocht je daarvoor beschikbaar zijn, stuur dan een berichtje via het contactformulier.

En/of word lid van de facebookgroep "Betrokken bij DansJeVrij!"